Ako ga pitate smatra li se primarno dirigentom ili skladateljem, reći će da su to za njega dvije perspektive iste stvari te da za njega „ili jesi muzičar ili nisi“. U svakom slučaju, priznat će da mu je ova dvojna uloga uvelike pomogla, kompozitor je u njemu dirigentu pomogao brže i lakše dešifrirati zamisli skladatelja čija partitura leži na notnome stalku ispred njega, dok je dirigent skladatelja podučio brojnim tehničkim znanjima koja njegove partiture čine kvalitetno i znalački pripremljenima, neovisno o kojem se instrumentu radi.
Djela na ovome autorskome albumu, ne s nekom izričitom namjerom, presjek su Skenderova stvaralaštva u posljednjih deset godina. Jednako tako, slučajno – ali možda podsvjesno uvjetovano, ovo su upravo ona djela koja su nastala pod izravnim utjecajem skladateljeva životnog i psihofizičkog stanja. Iako sadržajno raznolika, veže ih često vrlo slična pozadinska priča odnosno poriv autora da ispolji životne situacije i stanja koji ga okupiraju na dnevnoj bazi. Sve što doživljava u svakodnevici, dobro i loše, privlačno i odbojno, sve što prolazi kroz njegov sustav i na njemu ostavlja trag, sve to u njegovoj glazbi postaje refleksija i odraz vremena.
(Marija Saraga, iz teksta dvojezičnog izdanja popratne knjižice; hrvatski/engleski)
Hrvatsko društvo skladatelja, Cantus d.o.o., 2021.
88924504132