Matija Dedić, klavir i instrumenti s tipkama
Borna Šercar, bubnjevi
Mladen Baraković, kontrabas
Gošće: Vlatka Burić, glas
Laura Vadjon, violina
Album Kontesa, u znaku glazbe Dore Pejačević (1885.-1923.), koja je tako snažno privukla pijanista Matiju Dedića, glazbenika jazz provenijencije, donosi devet skladateljičinih rano i kasnoromantičnih opusa. Nastajali su između 1897. i 1920. godine. Mahom se radi o solo pjesmama, odnosno o minijaturama za glasovir koje je Matija Dedić i ranije na svoj način interpretirao, najavljujući pojedinačnim izvedbama vrlo osebujan odnos prema njihovoj autorici. Umjetnička veza između izvornih djela i njihova tumačenja na način Dedićeva Trija i umjetnica koje su gošće na albumu, „… u cjelini se isprepliću tako da u pozadini stalno prisjećaju, a istodobno ispunjavaju posve novo glazbeno područje, očito kao dokaz “višeglazbenosti” predloška“.
... No, neosporna je činjenica da glazba na ovome albumu nikada ne bi postojala da ne postoji opus Dore Pejačević! Dopustite mi “parafrazu” na naslov simpozija posvećena Lisztu: Improvizacija jest svaki put iznova i neponovljivo kreacija!
(Nikša Gligo, iz teksta dvojezičnog izdanja popratne knjižice; hrvatski / engleski)
Cantus d.o.o., 2010.
98898490432